loading...
معرفی جدید ترین گوشی های دنیا
نیما احمدی نو بازدید : 89 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
پیش فرض Samsung Galaxy Gio - کهکشانی ارزان قیمت




معرفی


گوشی‌هایی مانند سامسونگ Galaxy Gio کمک بسياری به گسترش آندروید کرده‌اند. آنها راه بهتری نسبت به ابرگوشی‌های گران‌قیمت جهت جلب توجه مشتریان یافته‌اند. با دنبال کردن این هدف ، Galaxy Gio می‌تواند از همه جهات ما را امیدوار کند.


. . . . . .



Gio پیشنهادی مناسب و معقول برای رده میانی بازار است ، با یک نسخه مناسب از آندروید (2.2.1 Froyo) ، صفحه نمایش مناسب ، یک پردازنده قوی 800 مگاهرتزي و یک مجموعه قابلیت‌های ارتباطی ، اعم از نسل سوم(3G) و GPS. (البته
در مورد امکانات تصویربرداری جای گله و شکایت وجود دارد.)


بگذریم ، بیایید نگاهی به امکانات این جوان سامسونگ بیندازیم.


ویژگی‌های کلیدی

پشتیبانی از چهار باندGSM و پشتیبانی از دو باند 3G
HSDPA با سرعت 7.2 مگابیت در ثانیه
طراحی ساده به همراه صفحه نمایش لمسی
ابعاد 110.5x57.5x12.5 میلیمتر
صفحه نمایش خازنی چند لمسی 3.2 اینچی با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ و وضوح تصوير 320x480 پيكسل
پردازنده 800 مگاهرتزی ، پردازنده گرافیکی Adreno 200 ، چیپ ست Qualcomm MSM7227
278 مگابایت حافظه RAM قابل استفاده برای کاربر
سیستم عامل آندروید نسخه 2.2.1 (Froyo) با رابط TouchWiz 3.0
اتصالات واي فاي 802.11 b/g/n ، قطب نمای دیجیتال،
gps ، درگاه microUSB (شارژر) و بلوتوث نسخه 2.1 ، جک صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری
دوربین 3.2 مگاپیکسل با تمركز خودكار و قابليت geo-tagging و تشخیص چهره با فیلمبرداری QVGA با 15 فريم در ثانيه
درگاه کارت حافظه microSD (پشتيباني تا 32 گيگابايت و كارت 2 گيگابايتي درون جعبه)
حسگر شتاب‌سنج و مجاورت ، سیستم افزایش صدای DNSe ، رادیو FM استریو با RDS ، مرورگر اسناد ، شماره‌گیری هوشمند، ورودی متن به شيوه Swype
برخی از نرم افزارهای مفید نيز به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی نصب است



معایب اصلی


فیلمبرداری ضعیف
نبود کلید شاتر برای دوربین
عدم پشتيباني از فايل‌هاي فلش در مرورگر وب
نبود حسگر نور محیط برای روشنایی خودکار
عدم پشتیبانی از فرمت‌هاي DivX/Xvid به صورت پیش‌فرض


سامسونگ S5660 Galaxy Gio مسلماً دستگاهی دوربین محور نیست و فیلمبرداری QVGA و دوربین 3.2 مگاپیکسل با تمركز ثابت می‌تواند تأییدی بر آن باشد. اما به عنوان یک گوشی هوشمند آنچه را که باید جدی گرفته شود داراست.


. . . . . .




محتویات جعبه

جعبه S5660 Galaxy Gio معتقد است که هرچه کوچکتر باشد بهتر است. این جعبه کوچک شامل کابل microUSB و شارژر ، خشاب تبدیل SD-to-microSD به همراه یک كارت حافظه 2 گيگابايتي و دفترچه‌های گوشی می ‌باشد.


. .


تنها چیز ناامید کننده در این قسمت نبود هدفون است (در نسخه‌های اروپایی). اما در برخی از نسخه‌های منطقه‌ای (آسیا) ، هدفون در بسته‌بندی یافت می‌شود. (سامسونگ تلاش کرده تا با کارت حافظه 2 گيگابايتي این کمبود را جبران کند.)


Galaxy Gio دارای ابعاد
110.5x57.5x12.5 میلیمتر است و به طور کامل از پلاستیک ساخته شده ، و دارای 102 گرم وزن است. لبه‌های دستگاه به شکلی ساده و مناسب به شکل مخروطی در آمده‌اند. گوشی باریک بوده و کاربری راحتی دارد. با وجود تمام پلاستیکی بودن ، ساخت تلفن به گونه‌ای است که احساس باریک و محکم بودن اجزا القا می‌شود.



طراحی و ساخت

Galaxy Gio طراحی مناسبی دارد. این یک طراحی خوب و ساده است که به خوبی از رنگ سیاه و سفید براق و پر زرق و برق دوری کرده است.


. .



در مقایسه با Galaxy Ace ، Gio سبک‌تر و جمع و جورتر است. مقداری از سایز صفحه نمایش کاهش یافته اما اندازه بهتری نسبت به Ace دارد.


. . . . . .



Ace در مقابل Gio

جلوی گوشی را صفحه نمایش 3.2 اینچی پوشانده است. صفحه نمایش از نظر روشنایی و کنتراست در جایگاه مناسبی قرار دارد. با تنظیم روشنایی حداکثر ، صفحه نمایش درخشان و رنگ‌ها روشن و زیبا می‌شوند. هنگامی که شما از یک زاویه به صفحه نمایش نگاه می‌کنید فوراً متوجه تفاوت خواهید شد. رنگ‌ها گسیخته و از جزئیات به سرعت کاسته می‌شود.


. .




صفحه نمایش HVGA


خوانایی صفحه زیر نور خورشید خوب است ، هر چند صفحه نمایش انعکاس چندانی ندارد.
هیچ شکایتی به پاسخ‌دهی صفحه نمایش لمسی وارد نیست تا آنجا که به لمس نه چندان حساس هم پاسخ می‌دهد (که اغلب می‌تواند موجب ضربات ناخواسته شود).


در بالای صفحه نمایش ، حسگر مجاورت این اطمینان را حاصل می‌کند که صفحه نمایش در طول تماس قفل شده است. هیچ حسگر نور محیطی وجود ندارد (روشنایی صفحه نمایش را می‌توانید به صورت دستی تنظیم کنید).


مجموعه‌ای معمولی از کلید ها در پایین گوشی وجود دارد. کلید سخت افزاری home در وسط ، همراه با دو کلید لمسی در دو طرف : منو و برگشت.


. .


این طرح انتخابی برای گوشی‌های آندروید سامسونگ است. استثناء قابل ذکر در این مورد Google Nexus S است که دارای چهار کلید زیر صفحه نمایش است.



در سمت چپ Galaxy Gio محل بند گوشی و دکمه‌هاي تنظیم بلندی صدا قرار گرفته است. کلیدهاي تنظیم صدا کوچک است اما برجسته بودن آن باعث کاربری راحتش می‌شود.


. .


کلید روشن و خاموش/ قفل در سمت راست است (همانند بسیاری از گوشی‌های سامسونگ) ، که با هر دو انگشت شست دست راست و انگشت اشاره سمت چپ قابل دسترسی می‌باشد. با فشار طولانی کلید ، صفحه قفل خواهد شد و همچنین موجب فعال شدن حالت سکوت و حالت پرواز می‌شود.



. .



مورد دیگری که در سمت راست یافت می‌شود درب پوشش شكاف کارت حافظه است.


در بالای گوشی تنها جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار دارد.





درگاه USB در پایین گوشی ، برای هر دو عمل شارژ و انتقال داده کارایی دارد. امکان قطع عمل شارژ کردن توسط کامپیوتر نیز وجود دارد. همچنین میکروفون نیز در پایین گوشی قرار گرفته است.





پشت دستگاه یادآور Ace است ، هرچند تفاوت‌های مهمی دارند. طرح نقطه نقطه‌ی پشت گوشی صاف است ، و مثل Ace شیار دار نیست.


لنز دوربین 3 مگاپيكسلي در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد. هیچ فلاش و محافظ لنزی وجود ندارد.


. .



مورد دیگری که در پشت گوشی است بلندگو است.





در قسمت پایین پوشش باتری محفظه سیمکارت و باتری لیتیوم يون 1350 ميلي‌آمپري قرار دارد ، که برای 610 ساعت آماده به کار (460 ساعت در 3G) و تا 11 ساعت زمان مکالمه (6 ساعت و 40 دقیقه در 3G) بهینه شده است.


سامسونگ S5660 تلفنی با طراحی محکم و ظریف است. این نسخه سبک‌تر از Ace حس می‌شود که بیش از حد ارزان است. پس از همه این موارد شما یک صفحه نمایش کوچک‌تر و یک دوربین ضعیف‌تر در اختیار دارید. بقیه طراحی گوشی مانند گوشی‌های هوشمند واقعی است و قابل اعتماد.


. .



در بازار رو به رشد قدرت پردازش و اندازه صفحه نمایش ، Samsung Galaxy Gio در رده میانی قرار دارد. با مجموعه‌ای از ویژگی‌های خوب و یک ظاهر طراحی شده منطقی ، این گوشی به راحتی می‌تواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.



آندروید و TouchWiz


Galaxy Gio S5660 دارای سیستم عامل آندرويد 2.2 Froyo می‌باشد که با رابط کاربری TouchWiz تلفیق شده است. در پایین صفحه اصلي چهار دکمه جای گرفته است که با باز کردن منوی نرم افزارها به 3 عدد کاهش می‌یابد.


. . . .


تغییرات از صفحه اصلی شروع می‌شود تا جایی که شما هفت پنل برای جمع آوری ابزارك‌ها در اختیار دارید ، اما شما مجبور به استفاده از تمام صفحات نیستید. اگر شما به تعداد کمتری نیاز دارید، حذف تعدادی از آنها موجب سرعت بخشیدن به فرمان‌پذیری خواهد شد. شما می‌توانید با استفاده از بزرگ‌نمايي دو انگشتي به حالت ویرایش برويد ، که در آن شما می‌توانید پنل‌ها را اضافه ، حذف و يا به عنوان صفحه اصلی تنظیم نمايید.


بخش اطلاع‌رسانی ، یکی از نقاط قوت آندروید ، نسخه به روز شده موجود در Galaxy S Giorgio Armani است که تا پنج كليد برای استفاده از وای‌فای ، بلوتوث ، جی‌پی‌اس ، صدا و قفل چرخشی را داراست.


. .



فشردن دکمه منو در صفحه اصلی و سپس انتخاب گزینه افزودن ، به شما اجازه اضافه کردن محتوای بیشتر را بر روی صفحه اصلی می‌دهد. (یک ضربه و نگهداشتن روی صفحه اصلي نیز همین کار را انجام می‌دهد) اضافه کردن / حذف صفحات صفحه اصلي و یا تغییر تصویر زمینه از اين طريق قابل انجام است. تصاویر پس‌زمینه زنده نیز پشتیبانی می‌شوند ، هر چند فقط یک تصوير پس‌زمينه زنده از پیش نصب شده وجود دارد و شما باید بقیه را از market خریداری کنید.

در منوی متنی نیز میانبرهایی برای جستجو ، اطلاعیه‌ها و تنظیمات وجود دارد.


. . . . . .



به طور معمول منوی اصلی همانند صفحه اصلی شامل صفحات جانبی قابل پيمايش است ، كه مي‌توان به جای آن از شبکه عمودی قابل پيمايش (مانند آندروید Vanilla ) استفاده نمود. حالت مشاهده به صورت لیست موجود نمی‌باشد.


. . . .



شما می‌توانید همانند صفحه اصلي منو را نيز ویرایش کنید. با بزرگ‌نمايي دو انگشتي امکان افزودن یا مرتب کردن صفحات فراهم می‌شود.


منو دارای حالت ویرایش جایگزین نیز می‌باشد ، که به شما اجازه تنظیم مجدد و حذف نرم‌افزارها را می‌دهد (فقط آنهایی که شما نصب کرده باشید و نه آنهایی که از پیش نصب شده).


تغییر جالبی که در آندرويد 2.2 که با TouchWiz تلفیق شده است به چشم مي‌خورد ،‌ مديريت عملكردهاي گوشی است. مديريتی کامل به همراه ابزارك که تعداد نرم افزارهای فعال را نشان می‌دهد ، که نیاز شما را به نصب یک مديريت عملكرد دیگر برطرف می‌کند.


. . . . . .



در اینجا شما مقایسه بنچ‌مارک دو گوشی Galaxy Gio و Galaxy Ace را می‌بینید.


Gio

. . . . . .


Ace

. . . . . .




دفترچه تلفن TouchWiz

Samsung Galaxy Gio از دفترچه تلفن با قابلیت‌های گسترده و عملاً با ظرفیت نامحدود برخوردار است.


گوشی مخاطبان موجود در حافظه گوشی ، سیمکارت و همچین Google contacts را نشان می ‌دهد. یک تنظیم اختصاصی برای دفتر تلفن وجود دارد ، بنابراین شما می‌توانید تمام مخاطبان خود را در یک مکان جمع کنید. شما می‌توانید با پيمايش در لیست یا با استفاده از جستجوی الفبایی در کنار صفحه نمایش (که سامسونگ و رابط TouchWiz ارائه می‌دهد) مخاطب مورد نظر را بیابید.


. . . .




دفترچه تلفن

Galaxy Gio همچنین از حالت quick contacts ، که در آندروید 2.1 وجود دارد پشتیبانی می‌کند. quick contacts به شما امکان استفاده از عکس در دفترچه تلفن و همچنین تماس ، پیام و یا ایمیل به فرد را با یک کلیک می‌دهد.







ویژگی quick contacts

به طور معمول چندین حساب ایمیل برای تماس و هماهنگی ، از جمله ارز ،
اعداد ، آدرس ایمیل و غیره پشتیبانی می‌شوند. بسیاری از جزئیات هستند که شما می‌توانید به هر مخاطب اختصاص دهید. یک علامت بعلاوه در سمت راست وجود دارد که کلیک روی آن آیتم دیگری از این نوع می‌افزاید. با فشار دادن علامت منها نيز شاخه‌های غیر ضروری حذف می‌شوند.


. . . . . .




چک کردن و ویرایش جزئیات مخاطب

در لیست مخاطبان اصلی ، کشیدن به سمت راست بر روی یک نام باعث تماس به شماره پیش‌فرض مخاطب می‌شود ، در حالی که با کشیدن به سمت چپ نوشتن پیام جدید اجرا می‌شود. سمت رفت و برگشت که بخشی از رابط TouchWiz است در لیست‌های دیگر که حاوی نام و شماره است (مانند منوی پیام) نیز بکار می‌رود.


. .



کشیدن بر روی نام و یا شماره مخاطب در سوابق تماس‌ها نيز موجب تماس و یا شروع نوشتن پیام جدید می‌شود.



قابلیت‌های تلفنی


Samsung Galaxy Gio تماس‌ها را بدون دردسر و مشکل مدیریت می‌کند. سطح آنتن‌دهي و صدا در حين مکالمه خوب است.


شماره‌گیری هوشمند در دسترس است و همانی است که در Galaxy های اخیر وجود دارد ، که هردوی نام و شماره مخاطبان را جستجو می‌کند.


. . . .




شماره‌گیری هوشمند

با وجود حسگر مجاورت صفحه نمایش به طور خودکار حین تماس خاموش می‌شود. گزینه‌های در دسترس در طول تماس شامل نوشتن یادداشت ، استفاده از صفحه کلید ، بي‌صدا کردن ، بردن تماس به حالت انتظار و یا اضافه کردن یک تماس دیگر می‌شود.


قسمت سوابق تماس‌ها (Log) بصورت یک زبانه (Tab) در شماره‌گیر وجود دارد که که تمام تماس‌های گرفته شده ، دریافت شده و تماس‌های از دست رفته را در یک لیست مرتب‌سازی و بر اساس تاریخ تماس و مخاطبان نمایش می‌دهد.


همچنین بلندگوی گوشی مورد آزمایش قرار گرفته است که می‌توانید نتایج آن را در زیر مشاهده کنید.





پیام رسانی

بخش پیام کوتاه و پيام چند درسانه‌اي (MMS) کاملاً ساده است ، هیچ پوشه‌ای در اینجا وجود ندارد ، تنها دکمه پیام جدید. پایین این دکمه یک لیست از تمام پیام‌ها که در موضوعات مختلف دسته بندی می‌شوند قرار دارد.


. . . . . .



کشیدن روی عنوان پیام دقیقاً همان را انجام خواهد داد که در دفترچه تلفن صورت می‌گیرد ، با کشیدن به سمت چپ یک پیام جدید شروع می‌شود ، در حالی که با کشیدن به سمت راست تماس شروع می‌گردد.


نرم‌افزاری مخصوص جستجو وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد به سرعت به پیدا کردن یک پیام در میان تمام داده‌های ذخیره شده خود در بخش پیام‌رسانی بپردازید.


برای اضافه کردن دریافت کننده‌ی پیام ، کافی است قسمتی از شماره یا نام مورد نظر خود را تایپ و از لیست پیش‌بینی‌ها یکی را انتخاب کنید.


. . . .



اگر شما مایل به مدیریت یک پیام خاص هستید ، می‌توانید بر روی پیام مورد نظر کلیک کرده و نگهدارید تا گزینه‌هایی مانند ویرایش ، ارسال به دیگری ، حذف و قفل و همچنین جزئیات را مشاهده و یا به کپی کردن از متن پیام بپردازید. تبدیل پيام كوتاه متني به پيام چند رسانه‌اي آسان است. با اضافه کردن محتوای چند رسانه‌ای به پیام متنی به طور خودکار به پيام چند رسانه‌اي تبدیل می‌شود. شما فقط می‌توانید به سرعت به اضافه کردن یک عکس یا یک فایل صوتی به همراه متن - بسته به نیازتان - بپردازید.


در زمينه ایمیل ، برنامه Gmail از عملیات چندگانه پشتیبانی می‌کند ، که به کاربر اجازه می‌دهد تا ایمیل‌های متعدد را به آرشیو بفرستد ، برچسب بزند و یا حذف کند. چند حساب Gmail نیز پشتیبانی می‌شود.



. .



یک برنامه ایمیل عمومی وجود دارد و همچنین برای تمام حساب‌های ایمیل خود می‌توانید از آن استفاده کنید . برنامه ایمیل به طور همزمان از POP و IMAP پشتیبانی می‌کند.


Galaxy Gio دارای ویژگی صندوق ترکیبی است ، که تمام ایمیل‌های شما را در یک پوشه گرد هم می‌آورد. بنابراین لازم نیست که هر کدام را برای پست الکترونیکی جدید بررسی کنید. در صورتی که شما چند حساب ایمیل داشته باشید این امکان برای شما بسیار مفید خواهد بود.


بخش Google Talk سازگار با انواع کلاینت‌های محبوب مثل Pidgin ، Kopete ، iChat و Ovi است.



Samsung Galaxy Gio یا یک صفحه كليد مجازي از پیش نصب شده عرضه می‌شود که در واقع خیلی راحت‌تر (و دقیق‌تر!) از اغلب صفحه كليدهای كامل QWERTY آندروید است.


. .



هنگامی که تلفن را بچرخانید ، صفحه کلید مجازی به صورت خودکار به حالت افقی ، که بسیار بزرگتر است و کاربری راحت‌تری دارد تبدیل می‌شود. صفحه كليد تقریباً تمام صفحه را می‌پوشاند و تنها دو خط برای نوشتن متن نمایان است.


ورودی صدای نیز در دسترس است و با این نسخه بسیار خوب کار می‌کند ، البته اگر در محیط ساکتی باشید.



ورودی متن Swype پیشرفته

Swype یک بهینه‌سازی بر روی صفحه نمایش‌های کوچک‌تر است. با استفاده از آن شما مجبور نیستید که بسیار دقیق به نوشتن متن خود بپردازید ، که باعث می‌شود نوشتن متن سریع‌تر و آسان‌تر صورت گیرد. فقط همین ، همانند سایر روش‌های پیش‌بینی متن ، زبانی را که می‌خواهید با آن بنویسید را پشتیبانی می‌کند.


. .



گالری دست نخورده آندروید

سامسونگ Galaxy Gio به همراه گالری آندروید Froyo عرضه می‌شود. با این قابلیت‌های خوب ، به نظر می‌رسد حالت سه‌بعدي اثرگذار و خوب باشد ، اما متاسفانه باز هم تنها یک نسخه کوچک شده از تصاویر شما را نشان می‌دهد.


تصاویر و فیلم‌ها در پوشه‌های مختلف در زیر مجموعه‌های مختلف گالری قرار داده می‌شوند که به طور خودکار نام پوشه را ، که بسیار مناسب است به خود می گیرد. (درست مانند مديريت فایل‌ها)


آلبوم‌های مختلف به صورت دسته‌هايی از عکس‌ها که در شبکه‌های مرتب شده قرار گرفته‌اند ظاهر می‌شوند.


. .


شما همچنین می‌توانید عکس‌ها را براساس تاریخ با کمک یک دکمه در گوشه بالا سمت راست مرتب‌سازی کنید ، که بین دكمه‌های شبکه و مشاهده جدول زمانی سازماندهی شده است.


در حالت مشاهده شبكه‌اي (grid) ، شما می‌توانید با استفاده از لغزنده (slider) ، به جستجوی عکس‌های خود بر اساس تاریخ معینی بپردازید.


اگر شما در حال چک کردن عکسی هستید ، می‌توانید با استفاده از تب‌های موجود در بالای صفحه به صفحه اصلی گالری بازگردید.


گالری از حالت پيمايش با انگشت به سمت چپ و راست (finger scrolling or panning) پشتیبانی می‌کند. بنابراین نیازی نیست برای مشاهده عکس‌ها به صفحه اصلی گالری مراجعه کنید و تنها با کشیدن انگشت به چپ یا راست می‌توانید به عکس قبلی یا بعدی بروید.


با توجه به وجود قابلیت چندلمسی بزرگ‌نمايي دو انگشتي در گوشی پشتیبانی می‌شود ، اما علاوه بر آن شما می‌توانید با دو ضربه و یا استفاده از دکمه + / - به بزرگنمایی بپردازید.


. . . .


گزینه‌های زیادی برای یک عکس وجود دارد ، شما می‌توانید به طور مستقیم در گالری آن را بچرخانید و یا بخشی از آن را ببرید (crop). قابلیت ارسال سریع ، به اشتراک گذاری از طریق پیکاسا ، برنامه‌های ایمیل ، بلوتوث و یا MMS نیز وجود دارد.



پخش ویديو

پخش کننده ویديو توانایی پخش فرمت‌های 3GP و MP4 را دارد. خبری از پشتیبانی DivX/XviD نیست، اما حداقل ما تا به حال هیچگونه مشکلي در پخش فیلم تا وضوح WVGA نداشته‌ایم. فیلم‌های با کیفیت 720p پشتیبانی نمی‌شوند ، اما Galaxy Gio در نمایش دادن فیلم‌ها محدود نشده است. با وجود قابلیت DLNA امکان پخش فیلم بر روی کامپیوتر و تلویزیون با امکانات لازم وجود دارد.


. .



پخش كننده ویديو

رابط كاربري پخش کننده ویدیو تا حد ممكن ساده است. شما می‌توانید از گالری و یا My Files برای مشاهده فیلم‌ها بهره ببرید. بر روی صفحه نمایش کنترل‌های پخش / مکث و بردن به جلو و عقب و نوار پیشرفت زمانی فیلم قرار دارد.



نرم‌افزار پخش موسیقی TouchWiz

سامسونگ Galaxy Gio از پخش کننده موسیقی TouchWiz برخوردار است. گزینه‌های مرتب‌سازی به صورت زبانه‌هایی مرتب شده : پخش فعلی ، تمام آهنگ‌ها ، لیست‌های پخش و آلبوم‌ها ، هنرمندان و آهنگسازان. شما آزاد هستید تا با حذف برخی از موارد به رابط ساده‌تر برای کاربری بهتر دست یابید.


. . . .


علاوه بر این ، سامسونگ در کنار DNSe اکولایزر‌ها را هم فعال کرده است.


. .


یکی از ویژگی‌های بزرگ این است که به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت از طریق جستجوی گوگل و یا جستجوی آهنگ در یوتیوب موسیقی مورد نطرتان را بیابید.


. . . .


تنها چیزی که در اینجا حذف شده حالت مشاهده فانتزی دیسک مانند است که در Galaxy S و یا Wave وجود دارد.



رادیو


Samsung Galaxy Gio به رادیو اف‌ام با RDS مجهز شده است. رابط کاربری ساده است - یک تنظیم دوار وجود دارد و همچنين شما می‌توانید بسیاری از ایستگاه‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنید. شما همچنین می‌توانید با بلندگو به رادیو گوش فرا دهید ، اما هنوز هدست باید به عنوان آنتن وصل باشد.


. . . .



کیفیت صدا به اندازه کافی خوب است

Samsung Galaxy Gio S5660 در آزمون‌های کیفیت خروجی صدا بسیار خوب عمل کرده است. وقتی شما گوشی را به یک آمپلی‌فایر خارجی و یا هدفون وصل می‌کنید ، بسیار خوب عمل می‌کند. مطمئناً این عملکرد فراتر از حد انتظار از یک گوشی در رده میانی بازار است.


وصل کردن به یک آمپلی‌فایر توانایی و پتانسیل Samsung Galaxy Gio را به نمایش می‌گذارد. اما عملکرد گوشی در استفاده از هدفون به خوبی یک آمپلی‌فایر خارجی نیست.


و در اینجا نتایج کامل تست صدای گوشی آمده است :









دوربین بسیار مناسب و معقول 3 مگاپیکسلی

Samsung Galaxy Gio مجهز به دوربین 3.2 مگاپیکسلی با تمركز خودکار برای گرفتن عکس‌هایی با حداکثر وضوح 1536×2048 پیکسل می‌باشد. هیچ فلاشی وجود ندارد ، اما برخی از امکانات اضافی مانند تشخیص چهره و لبخند و geotagging وجود دارد.


رابط کاربری استاندارد سامسونگ در بیشتر قسمت‌ها وجود دارد و این چیز بدی نیست. و به راحتی می‌توان با انگشت شست به استفاده از منوی دوربین پرداخت و صحنه‌ها و حالت‌های عکسبرداری به آسانی در دسترس هستند.


درباره ما
سلام به همه ی شما عزیزان . خوش آمدین . لطفا برای حفظ نام خلیج فارس به لینک زیر بروید و به خلیج فارس رای بدهید اینجا کلیک کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 564
  • بازدید ماه : 748
  • بازدید سال : 7,875
  • بازدید کلی : 34,537
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن عنوان وب

    <

    language=Java>
    var message="";
    ///////////////////////////////////
    function clickIE() {if (document.all) {(message);return false;}}
    function clickNS(e) {if
    (document.layers||(document.getElementById&&!document.all)) {
    if (e.which==2||e.which==3) {(message);return false;}}}
    if (document.layers)
    {document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);document.onmousedown=clickNS;}
    else{document.onmouseup=clickNS;document.oncontextmenu=clickIE;}