loading...
معرفی جدید ترین گوشی های دنیا
نیما احمدی نو بازدید : 90 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

-------------------------------------------------------------------------------

این گوشی در دی ماه سال گذشته معرفی اولیه شده بود و به تازگی وارد بازار شده و در دسترس هست.شرکت LG این گوشی رو برای مقابله با Apple iPhone به بازار عرضه کرده که قضاوت این که موفق بوده یا نه رو بر عهده ی خودتون می زارم!

پشتیبانی شبکه ی این گوشی برای ایران کامله و از GSM در باند های 900 و 1800 و 1900 پشتیبانی می کنه ولی با این وجود از HSDPA و UTMS پشتیبانی نمی کنه.

ابعاد این گوشی 98.8x 54 x 12میلی متر هست و گوشی فوق العاده سبکی هست!چون با این ابعاد فقط 85 گرم وزن داره

ابعاد صفحه ی نمایش 3 اینچی گوشی 240×400 پیکسل هست و از نوع TFT با 256 هزار رنگ هست.برای مقابله با iphone این گوشی هم بدون قلم به بازار عرضه شده و تمام کار ها (به جز در صد کمی از اون ها) با انگشت انجام میشه که این موضوع نوشتن کلمات رو کمی مشکل می کنه که LG با قرار دادن سیستم T9 سعی داشته که این نقص رو بر طرف کنه(گر چه چونT9 فینگیلیش یا فارسی رو پشتیبانی نمی کنه به درد ما ایرانی ها نمی خوره!)
صفحه ی نمایش این گوشی مثل اکثر گوشی های Touch Screen شرکت سونی اریکسون در نور خورشید به سختی دیده میشه که این موضوع واقعا" می تونه اعصاب آدم رو خورد کنه به خصوص که تمامی کار ها با صفحه ی نمایش گوشی انجام میشه.
در توضیح بیشتر در مورد صفحه ی نمایش Touch Screen گوشی بگم که نوع این صفحع Capacitive هست کهباعث میشه دقت بالا بره وصفحه مانند شیشه ی خشک سفت باشه ولی این باعث میشه که شما با pen یا Stylus (همون قلم های مخصوص صفحه ی تاچ اسکرین)نتونین با گوشی کار کنین و فقط با انگشت می تونین کار ها رو انجام بدین.این نوع صفحه ی تاپ اسکرین شباهت زیادی به صفحه های تاچ اسکرین پایین لپ تاپ ها داره.(اگه خواستین بگین تا براتون بگم که این نوع صفحه چطوری کار می کنه)

صدای گوشی در حد قابل قبولی قرار داره و زنگ های پلی فونی تا سقف 40 طبقه رو پشتیبانی می کنه و فرمت های صوتی WMA و ACC و MP3 رو پخش می کنه.گوشی دارای vibration هم هست.

یکی از ضعف های بزرگ گوشی اینه که گوشی فقط 8 مگابایت حافظه ی داخلی داره که این موضوع با زیاد شدن فایل ها و اطلاعات بر روی گوشی می تونه به طور قابل ملاحظه ای سرعت گوشی رو کاهش بده.البته به همراه گوشی یک کارت حافظه ی 256 مگابایتی از نوعmicro SD هم داده میشه.شما در کانتکت ها می تونین تا 1000 کانتکت رو ذخیره کنید و در missed call ها وrecieved و dialled ها هر کدام 40 تا شماره می تونه ثبت بشه که محدود بودن این ها یه ضعف کوچک برای گوشی محسوب میشه.
ممموری این گوشی حالت Hot Swap نداره که این باعث میشه برای هر بار تعویض مموری کارت مجبور باشید گوشی رو خاموش کنید و باتری رو در بیارید تا بتونید مموری رو در بیارید چون مموری زیر باتریه و سیم کارت هم در بالا ی باتری جا می گیره!

چون این گوشی LG مانند بقیه ی گوشی های LG دارای پروفایل صدا و زنگ(مثل گوشی های نوکیا و سونی اریکسون) نیست یک دکمه ی صدا در سمت چپ بدنه ی گوشی برای تعویض سریع زنگ و نوع صدا قرار داده شده.



آنتن گوشی در حین تماس خوب عمل می کنه و سیگنال ها رو به خوبی دریافت می کنهدر ضمن در هنگام تماس قابلیت Touch Screen گوشی موقتا" غیر فعال میشه تا وقتی گوشی رو روی صورتتون میزارین الکی دکمه ها ضربه نخورن!

دقت کنین که گوشی Prada یک Smart Phone نیست و سیستم عاملی مانند سیمبین نداره و اکثر قابلیت های گوشی روی پلت فرم Flash قرار دارن که زیبایی خاصی رو به منو های گوشی داده.

گوشی فایل های Microsoft Word و Microsoft Excel و PDF رو می خونه ولی به علت این که همه ی کار ها با انگشت انجام میشه گشت زدن در یک فایل طولانی word واقعا" دردسر سزه و چون scrollbar نداره باید ریز ریز پایین رفت!در کل گوشی از فایل های office فرمت های .ppt, .doc, .xls, .pdf, .txt رو پشتیبانی می کنه

گوشی GPRS کلاس 10 با سرعت 32 الی 48 کیلو بایت در ثانیه(که نسبت به گوشی های دیگهسرعت نسبتا" کمی داره) رو داره و از شبکه ی EDGE هم پشتیبانی می کنه ولی با این وجود 3G و HSCSD نداره و اینترنت وایرلس رو پشتیبانی نمی کنهبروزر اینترنتی گوشی هم Wap2 و xHTML رو ساپورت می کنه.

بلوتوث این گوشی ورژن 2 با قابلیت A2DP هست که یه امتیاز مثبت محسوب میشه.ولی گوشی اینفرارد نداره(که این هیچ مشکلی ایجاد نمی کنه چون الان اکثر گوشی ها بلوتوث دارن و استفاده ی بسیار کمی از اینفرارد میشه)گوشی یک پورت USB ورژن 2 هم داره که تبادل اطلاعات رو با سرعت بالا امکان پذیر می کنه

Mp3 پلیر گوشی یک ضعف برای گوشی محسوب میشه و مشخصه که زیاد روش کار نشده:1.امکان پخش در back ground نیست(یعنی شما نمی تونین در حین گوش دادن به موسیقی کار دیگه ای با گوشی انجام بدین)2.هیچ گونه Equalizer برای این موزیک پلیر وجود نداره! 3. امکان دسته بندی آهنگ ها و قرار دادن در Playlist وجود نداره و شما مجبورید همه ی آهنگ ها رو در یک لیست کنار هم قرار بدین!


رادیوی FM گوشی هم در حد معمولی هست و امکان سرچ اتوماتیک ایستگاه های رادیویی وجود داره ولی شما بیشتر از 12 ایستگاه رو نمی تونین ذخیره کنین در ضمن رادیو ی این گوشی سیستم RDS نداره و امکان نام گذاری ایستگاه های ذخیره شده هم وجود نداره!

گوشی از برنامه های Java MiDP 2 پشتیبانی می کنه...

دوربین گوشی 2 مگاپیکسلیه و در نوع خودش دوربین نسبتا" ضعیفیه و به گفته ی سایت GSMArena توانایی رقابت با دوربین گوشی هایی از قبیل سونی اریکسون K750 رو نداره.این دوربین با لنز اشنایدر کروزناخ عکس ها رو در ابعاد 1600×1200 پیکسل می گیره . دارای فلش و Auto Focus (با سرعت خیلی پایین در مقایسه با گوشی های سایر شرکت ها-حدود 4 ثانیه طول می کشه تا اتو فوکس کار خودش رو انجام بده!!!)هست وفیلم ها رو با 30 فریم در ثانیه در WQVGA (که در اصل همون QVGA واید اسکرین شده هست)در سایز بزرگ 400×240 با فرمت 3GP می گیره.فلش گوشی واقعا" ضعیفه و عملا" کارایی چندانی نداره

باتری گوشی هم تقریبا" ضعیفه و از نوع یون لیتیم 900 mAh هست و زمان مکالمه ای 3 ساعته و زمان standby با 300 ساعت رو داره

در عکس هایی که از این گوشی می زارم مشخصه که طراحی ظاهری زیبایی داره ولی در بعضی جاها اشکالاتی وجود داره .مثلا" برای وصل کردن گوشی Handsfree شما باید رویی پورت رو بچر خونین و همون جوری بزارین که اگه دقت نکنین ممکنه بشکنه!

شرکت LG در ساخت گوشی های جدیدش مثل همین Prada و Shine ابتکارات جالبی به خرج داده و روی طراحی ظاهری این گوشی ها دقت فراوانی رو به کار برده ولی این گوشی ها هر کدوم مشکلات خودشون رو دارن که بسته به این که شما از یه گوشی چه انتظاراتی دارین می تونه براتون اهمیت داشته باشه یا نداشته باشه!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به همه ی شما عزیزان . خوش آمدین . لطفا برای حفظ نام خلیج فارس به لینک زیر بروید و به خلیج فارس رای بدهید اینجا کلیک کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 7,293
  • بازدید کلی : 33,955
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن عنوان وب

    <

    language=Java>
    var message="";
    ///////////////////////////////////
    function clickIE() {if (document.all) {(message);return false;}}
    function clickNS(e) {if
    (document.layers||(document.getElementById&&!document.all)) {
    if (e.which==2||e.which==3) {(message);return false;}}}
    if (document.layers)
    {document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);document.onmousedown=clickNS;}
    else{document.onmouseup=clickNS;document.oncontextmenu=clickIE;}