loading...
معرفی جدید ترین گوشی های دنیا
نیما احمدی نو بازدید : 94 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

Nokia C2-00 - دوسیم کارته فنلاندی


معرفی

دو سیمکارته‌ها معمولاً به شرکت‌هایی بی نام و نشان تعلق دارند ، و مدل‌های محدودی هستند که توسط شرکت‌های بزرگ ساخته شده‌اند. در مواقعی که نیاز به تماس‌های بسیار دارید ، این Nokia C2-00 است که شما را یاری خواهد کرد.


. . . .


در نگاه اول Nokia C2-00 یک گوشی ارزان قیمت و کلاسیک به نظر می‌رسد ، اما این گوشی ساده در حقیقت حس و کاربری خوبی را القا می‌کند. دو سیمکارته بودن و دو صفحه آماده به كار (stand-by) داشتن موهبت بزرگی است : شما می‌توانید دو خط تلفن را همزمان در دستگاه خود داشته باشید.


هنوز چیزهای بهتری هست ، سیمکارت دوم با داشتن قابلیت تعویض سریع (hot-swappable) از طریق شیار جانبی به راحتی قابل تعویض است. بنابراین می‌توانید سیمکارت‌های متعددی را به آسانی تعویض کنید. با وجود پشتیبانی از حافظه‌های حجیم microSD نوکیا C2-00 به عنوان یک پخش كننده موسيقي و رادیو نیز عمل می‌کند. به علاوه ، رادیو امکان پخش از طریق بلندگو را داراست.
ارزان و ضعیف بودن دوربین گوشی غیرقابل انکار است ؛ اما C2-00 امکاناتی دارد که آن را به ابزاری مفید مبدل می‌سازد.



نکات کلیدی

  • دو سیمکارته به همراه دو حالت stand-by با امکانات مناسب و معقول
  • پشتیبانی دو بانده از ارتباطات GSMEDGE
  • وجود قابلیت تعویض سریع در سیمکارت دوم
  • صفحه نمایش 1.8 اینچی TFT با 65 هزار رنگ و وضوح 128x160
  • نسخه ششم رابط کاربری سری 40 نوکیا
  • دوربین VGA با تمرکز ثابت
  • ضبط ویدئو با وضوح QCIF با سرعت 10 فریم بر ثانیه
  • پیام‌های نوکیا (Nokia Messaging) و چت Ovi
  • رادیو FM استریو با پشتیبانی از RDS ، و ضبط (در برخی نسخه‌ها)
  • بلوتوث 2.1
  • درگاه استاندارد microUSB
  • شيار کارت حافظه microSD (با پشتیبانی تا 32 گیگابایت)
  • جک صوتی 3.5 میلیمتری


معایب اصلی

  • عدم پشتیبانی 4 بانده از ارتباطات GSM و اتصال 3G
  • دوربین بسیار ابتدایی
  • نبود امکان شارژ از طریق درگاه USB
  • فقدان شماره گیری هوشمند
  • صفحه نمایش کوچک و ضعیف
  • فقدان چراغ قوه




بسته نرم‌افزاری C2-00 ابزارهای اضافی همچون برنامه مدیریت دخل و خرج (Expense manager) که ابزاری مناسب برای یک دستگاه بودجه محور است ارائه می‌دهد. همچنین فرهنگ لغت انگلیسی-چینی نیز وجود دارد (که بسته به منطقه متفاوت است) و همچنین نرم‌افزاری در مورد نحوه کار با گوشی نیز گنجانده شده است.



. . . . . .




محتویات جعبه

در رده قیمتی Nokia C2-00 واقعاً نمی‌توان انتظار زیادی از محتویات جعبه فروش داشت. به جز شارژر و خود گوشی ، یک هدست یک تکه در بسته فروش وجود دارد که ارزش آن را کمی بالا می‌برد.


. .


خبری از کابل microUSB برای انتقال فایل‌ها به گوشی نیست ؛ اما می‌توانید با استفاده از یک کارت‌خوان microSD یا خرید یک کابل جداگانه این مشکل را رفع کنید.


نمای 360 درجه گوشی از این پست قابل دریافت است.



طراحی و ساخت

Nokia C2-00 ظاهری کلاسیک به همراه گوشه‌های گرد دارد. طراحی گوشی با اکثر کاربران ارتباط برقرار می‌کند. گوشی ابعادی معادل 14.7*45*108 میلیمتر و وزنی 74 گرمی دارد. شاید ضخامت گوشی زیاد باشد ، اما وزن کمش این نقیصه را برطرف و حمل گوشی را آسان می‌کند.


طراحی C2-00 بسیار ساده است : صفحه نمایش ، دو کلید کنترلی و کلیدهای تماس در اطراف کنترل چهار جهته و صفحه کلید گوشی در پایین. اما ساده بودن گوشی یک ضعف محسوب نمی‌شود. این نحوه طراحی از ابتدای ایجاد فناوری تلفن‌های موبایل با آنها بوده و به خوبی هم جواب داده است.


اگر C2-00 کمی باریک‌تر بود ، طراحیش خیلی بهتر به نظر می‌رسید. اما در چنین گوشی‌هایی آنچه بیش از طراحی اهمیت دارد ، دوام و ماندگاری آنها است. اگرچه بدنه پلاستیکی C2-00 به راحتی خراشیده می‌شود ، اما گوشی از استحکام خوبی برخوردار است. در کل گوشی از نظر زیبا شناسی دچار مشکل است ، اما با اینحال چیزی که باید در این گونه گوشی‌ها اتفاق بیفتد ، رخ داده است و C2-00 به خوبی وظایفش را انجام می‌دهد.


صفحه نمایش TFT و 1.8 اینچی از وضوح 160*128 پیکسل برخوردار است و با اینکه از آن به عنوان صفحه نمایش رنگی نام برده می‌شود بسیار ساده است. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم ، هنوز گوشی‌های هوشمند و غیرهوشمندی هستند که از وضوحی کمتر از این رنج می‌برند ؛ بنابراین صفحه نمایش C2-00 چندان هم بد به نظر نمی‌رسد.


روشنایی صفحه نمایش کم است و هیچ حسگر یا تنظیماتی نیز برای تغییر آن وجود ندارد. رنگ‌ها وارفته‌اند و زاویه دید به باریکی لبه چاقوست. اگر تحت زاویه زیاد به صفحه نمایش نگاه کنید ، متوجه کاهش شدید کنتراست و همین طور رنگ‌ها خواهید شد. اما این زاویه دید کم ، از طرفی دیگر موجب حفاظت از حریم خصوصیتان می‌شود.


نکته‌ای دیگر که موجب یأس و ناامیدی است ، خوانایی ضعیف صفحه نمایش زیر تابش نور خورشید است.


. .


اندازه‌ی کلیدهای کنترلی(Soft Keys) و کنترل چند جهته (D-Pad) مناسب است. اما این دکمه‌ها نسبتاً سفت هستند. کلیدهای آغاز و پایان مکالمه از پاسخدهی بهتری برخوردارند. با وجود رابط کاربری سری 40 ، کلید چند جهته 5 کاربرده است. بر خلاف بسیاری از گوشی‌های نوکیا ، کلید مرکزی جهت تایید عملکردها نیز کاربرد دارد.


فشردن و نگهداشتن کلید * (ستاره) منوی مدیریت سیم کارت‌ها را اجرا می‌کند.


. .


کلیدهای 12 گانه صفحه كليد اندازه مناسبی دارند اما نسبتاً مسطح هستند. دو برجستگی بزرگ روی کلید 5 تعبیه شده است تا به کار با صفحه کلید سرعت ببخشد. با این حال C2-01 که البته از یک سیمکارت پشتیبانی می‌کند از صفحه کلید راحت‌تری برخوردار است.


سمت راست C2-00 جذاب‌ترین بخش سخت‌افزاری را داراست. در این قسمت رابط مخصوص شارژر ، درگاه microUSB و شیار قرارگیری سیمکارت دوم که توسط پوشش پلاستیکی محافظت می‌شود تعبیه شده است.


جک صوتی 3.5 میلیمتری در بالای گوشی قرار گرفته تا دسترسی به آن به آسانی صورت گیرد. در سمت چپ محل قرارگیری بند گوشی و در پایین ، میکروفون گوشی جای گرفته است.


از کلیدهای تنظیم صدا و شاتر دوربین خبری نیست و کلید چند جهته و مرکزی این وظایف را برعهده دارند.


. . . . . .


در پشت گوشی لنز دوربین با تمرکز ثابت و وضوح VGA و همچنین بلندگوی گوشی جای گرفته‌اند. شیشه‌ای که بر روی لنز دوربین قرار گرفته به راحتی آسیب می‌بیند ؛ اما به نظر می‌رسد این شیشه جزئی از قاب پشتی بوده و به راحتی قابل تعوض باشد.


در زیر قاب پشتی ، باتری گوشی ، در کنار درگاه کارت حافظه microSD قرار گرفته است. شما برای دسترسی به درگاه کارت حافظه باید باتری را در بیاورید ، اما این کار زحمت چندانی ندارد. از کارت‌های با ظرفیت 32 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌شود و تنها چیزی که ممکن است در بخش حافظه شما را محدود کند میزان بودجه‌ای است که هزینه می‌کنید.


باتری گوشی از نوع BL-5C و 1020 میلی آمپری است که تا 19 روز در حالت آماده به کار و طبق اطلاعاتی که توسط کارخانه اعلام شده تا 5 ساعت و 45 دقیقه در حالت مکالمه دوام را تضمین می‌کند. داشتن دو سیمکارت فعال همزمان بسیار عالی است ، اما C2-01 ساعات مکالمه بیشتری را با استفاده از همان باتری ارائه می‌دهد ؛ بنابراین کاهش زمان مکالمه را می‌توان به استفاده همزمان از دو سیمکارت مرتبط دانست.


در زیر باتری شیار قرارگیری سیمکارت قرار دارد که از اهرمی فلزی بهره‌مند است. این شیار از قابلیت تعویض سریع سیمکارت پشتیبانی نمی‌کند.


. . . .



قسمت پشتی گوشی از پلاستیک مات خوبی ساخته شده است و با وجود این که مجلل نیست ، وظیفه‌اش را به خوبی انجام می‌دهد. پلاستیک صیقلی استفاده شده در جلوی گوشی چندان خوشایند نیست اما مشکلی جدی نیز نیست. ساختار گوشی مستحکم و ساده است.


گوشه‌های گرد سبب جای‌گیری مناسب گوشی در دست می‌شود اما نمی‌توان از ضخامت بیش از حد گوشی چشم پوشی کرد.


. .


مقایسه اندازه ی دو گوشی C2-00 و X1-01


. . . . . .




رابط کاربری

C2-00 از دفترچه تلفن مختص سری 40 نوکیا بهره می‌برد که بدین معنی است حافظه قابل توجهی جهت ذخیره سازی مخاطبین ارائه می‌دهد (1000 مخاطب روی حافظه گوشی و همچنین تعدادی نیز در دو سیمکارت). همچنین می‌توانید نحوه نمایش مخاطبین را نیز انتخاب کنید.


متأسفانه از شماره‌گیری هوشمند خبری نیست اما امکان جستجوی مخاطبین در دفترچه تلفن وجود دارد. دفترچه تلفن می‌تواند بصورت خودکار مخاطبین جدید را روی یک حافظه ذخیره سازی کند یا همواره حافظه مورد نظر جهت ذخیره سازی مخاطب از کاربر پرسیده شود.


این امکان در بخش مکالمه نیز وجود دارد. یعنی می‌توانید یک سیمکارت را به عنوان پیش‌فرض (Default) انتخاب کنید یا اینكه در هنگام برقراری تماس از شما سوال شود که از کدام سیمکارت استفاده کنید. با نگهداشتن کلید * می‌توانید قبل از تماس به سیمکارت مورد نظر خود سوئیچ کنید.


. .


امکانی که فقدان آن در این بخش حس می‌شود این است که امکان تخصیص یک سیمکارت به مخاطبی خاص وجود ندارد. برای مثال ممکن است فردی شماره شما را در یک اپراتور داشته باشد ، در این حال شما باید به یاد داشته باشید که از کدام سیمکارت جهت تماس استفاده کنید.


توانایی نامگذاری سیمکارت‌ها در اینجا می‌توانست بسیار مفید باشد. هنگامی که سیمکارت پیش‌فرض مستقر شده باشد ؛ تنها راه استفاده از سیمکارت دوم ورود به صفحه مدیریت سیمکارت‌ها است.


علاوه بر این C2-00 همچون سایر گوشی‌های ارزان قیمت دو سیمکارته سری 40 عمل می‌کند. سیمکارت دوم از قابلیت تعویض سریع برخوردار بوده و می‌توانید در چند ثانیه آن را با سیمکارت دیگری جایگزین کنید.


صدای مکالمات بلند و واضح است و مشکلی در مکالمات دیده نمی‌شود. تنها نقطه ضعف در این قسمت پشتیبانی دو بانده از GSM است.


چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که وقتی شما در حال مکالمه هستید در صورت داشتن تماس ورودی با سیمکارت دیگر به جای بوق اشغال ، پیام خاموش بودن گوشی شنیده می‌شود.


نکته‌ای عجیب در مورد C2-00 این است که در حین مکالمه حتی اگر بلندگو خاموش باشد صدای ورودی از آن شنیده می‌شود ؛ هر چند این صدا خفیف است و چندان قابل توجه به نظر نمی‌رسد اما با این حال عجیب است.


. . . . . .


نکته عجیب دیگر این است که برای استفاده از سیمکارت دوم باید در شیار اصلی یک سیمکارت قرار گیرد. این مسئله‌ای عجیب است ولی کاربر را محدود نمی‌کند.


همچنین آزمون سنتی بلندگوی گوشی نیز بر روی C2-00 اعمال شده است. بلندگو عملکرد خوبی چه در پخش موسيقي چه در حین مکالمه ارائه می‌دهد.







رابط کاربری

C2-00 یک گوشی مبتنی بر ویرایش ششم رابط کاربری سری 40 نوکیا است. حالت Active standby که نوکیا آن را HomeScreen Mode می‌نامد نیز در دسترس است. اگر پیش از این با گوشی‌های نوکیا کار کرده باشید با آن آشنا خواهید بود.


صفحه اصلی به چند بخش تقسیم شده که می‌توانید با استفاده از کلید چند جهته به پیمایش میان آنها بپردازید و مطابق با سلیقه خود به چینش دوباره آنها بپردازید ؛ اما حالت پیش‌فرض منطقی‌ترین حالت به نظر می‌رسد.


یادآورها در بالا قرار گرفته‌اند که شامل تاریخ ، ساعت و رویدادهای از دست رفته هستند.


. .


فشردن کلید پایان (end)در حالی که گوشی در حالت قفل قرار دارد زمان و تاریخ را نمایش می‌دهد.


منوی اصلی می‌تواند بصورت شبکه‌ای ، لیست یا آیکون‌های تک ، نمایش داده شود. کلید کنترلی سمت چپ بصورت پیش‌فرض روی عملکرد Go to قرار دارد که میانبرهایی را جهت دسترسی سریع‌تر به عملکردهای مورد نیاز ارائه می‌دهد.




همانند همه گوشی ‌های مبتنی بر سری 40 ، C2-00 نیز از جاوا پشتیبانی می‌کند ؛ بنابراین می‌توانید به قابلیت‌های فراتری دست یابید. نسخه جاوای نرم‌افزار فیس‌بوک برای شروع بسیار مناسب است.


C2-00 پیام‌رسانی را بدون هیچ مشکلی به انجام می‌رساند ، هر چند از قابلیت‌های فانتزی خبری نیست. فرمت‌هایی که پشتیبانی می‌شوند شامل SMS ، MMS ، فلش و پیام صوتی هستند. گوشی همچنین از email نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه کلید C2-00 سرعت مناسبی را در تایپ کردن پیام‌ها برای شما به ارمغان می‌آورد. با وجود Ovi Chat و Nokia Messaging قابلیت‌های نرم‌افزاری گوشی در سطح مناسبی قرار می‌گیرد.


کلاینت email بخش وسیعی از نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. این کلاینت از پروتکل‌های POP3 و SMTP و IMAP4 و چند حساب email پشتیبانی می‌کند. کلاینت ایمیل از SSL پشتیبانی می‌کند که امکان استفاده از سرویس‌هایی چون Gmail را می‌دهد.



. . . . . .


گالری از هر دو حالت نمایش افقی و عمودی پشتیبانی می‌کند و در حالت افقی عکس‌ها به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شوند. عکس‌ها را می‌توان بصورت آلبوم یا بر اساس تاریخ ، نام یا حجم مرتب سازی کرد. مشاهده SlideShow با جلوه‌های انتقالی (transition) نیز از جمله گزینه‌هایی هستند که گالری در اختیارتان می‌گذارد.


. . . .



نرم‌افزار معمول گالری (Gallery) نیز وجود دارد ، اما در منوی Application قرار گرفته است. این نرم‌افزار یک فایل منیجر مناسب بویژه برای یک گوشی غیر هوشمند است که امکان مدیریت انفرادی و گروهی فایل‌ها و پوشه‌ها را در اختیارتان می‌گذارد.



. .


پخش کننده موسیقی C2-00 امکانات مناسبی همچون پشتیبانی مناسب از فرمت‌های صوتی را ارائه می‌دهد. این پخش كننده فرمت‌های MP3 ، WMA ، WAV و eAAC+ را پخش می‌کند. آهنگ‌ها را می‌توانید بر اساس نام خواننده ، آلبوم و سبک مرتب سازی کنید. با وجود پشتیبانی از A2DP می‌توانید با استفاده از هدست‌های بلوتوث به موسیقی گوش کنید. اکولایزرهای قابل شخصی سازی نیز توسط موزیک پلیر پشتیبانی می‌شود.


. . . .



C2-00 از رادیو FM با RDS برخوردار است که امکان پخش از طریق بلندگوی قدرتمند گوشی را داراست.


C2-00 از ویدئوهای 3GP ، MP4 ، H.263 و H.264 پشتیبانی می‌کند. اما تماشای فیلم در صفحه نمایشی با این وضوح پایین اصلا مناسب به نظر نمی‌رسد و بیش‌ترین استفاده از این پخش کننده در پخش کلیپ‌هایی است که از طریق MMS به دست کاربر می‌رسد.


امکان پخش تمام‌صفحه ویدئوها نیز وجود دارد و شما عملکردهای توقف (Pause) و پرش (Skip) را در اختیار دارید.


. . . .



نسخه 4.2 مرورگر Opera mini بصورت پیش‌فرض روی C2-00 نصب است. این نرم‌افزار از مدتی پیش به جزئی استاندارد از بسته سری 40 تبدیل شده است (که سرعت خوب و کاهش هزینه‌ها را در بر دارد). این مرورگر از Tabهای چندگانه پشتیبانی می‌کند و به همراه فشرده سازی مناسب کاهش هزینه‌ها و زمان بارگذاری صفحات را در بر دارد.


. . . .




کیفیت صدای عالی

کیفیت صدای خروجی C2-00 فوق ‌العاده نیست اما با توجه به قیمت گوشی این کیفیت صدا عالی محسوب می‌شود و بیش از حد انتظار شماست.


گوشی به هنگام اتصال به یک سیستم صوتی خارجی کارش را به خوبی انجام می‌دهد و از نظر بلندی صدا در میان برترین گوشی‌ها رده‌بندی می‌شود.


با اتصال هدست‌ها با وجود این که بلندی صدا به شدت کاهش می‌یابد اما باز هم کیفیت صدای خوبی را به ارمغان آورده و C2-00 در این بخش ما را خشنود می‌کند.


اطلاعات مربوط به این آزمون را در تصویر زیر می‌بینید.







دوربین VGA با تمرکز ثابت

C2-00 از یک دوربین VGA با تمرکز ثابت که با حداکثر وضوح 480*640 پیکسل عکسبرداری می‌کند بهره می‌برد. تنظیماتی برای تراز سفیدی ، تایمر و جلوه‌های مختلف وجود دارد.


در مورد عکس‌ها چیز زیادی نمی‌توان گفت (جز کیفیت افتضاحشان). به سبب مشکلات زیاد لنز دوربین تنها قسمت‌های مرکزی عکس واضح است و گوشه‌های تصاویر محو می‌شود.


به هرحال در اینجا چند مي‌توانيد نمونه از تصاویر ثبت شده با گوشی را مشاهده کنید تا ببینید با چه چیزی سر و کار داریم.


. . . .

. .



ضبط ویدئو به وضوح QCIF با سرعت 10 فریم بر ثانیه محدود شده که این موجب می‌شود که فیلم‌ها تنها برای ارسال از طریق MMS مناسب باشند.



سازمان دهنده و نرم‌افزارها

نوکیا همواره در بخش سازمان دهنده عملکرد خوبی از خود نشان داده است. تقویم همان نرم‌افزار همه‌فن حریفی است که از قبل با آن آشنا هستیم. تقویم از نماهای روزانه ، هفتگی و ماهانه پشتیبانی کرده و می‌توان 5 رویداد مختلف را در آن تعریف کرد.


. . . .



هشدار بیدارباش (Alarm clock) از تکرار رویدادها پشتیبانی می‌کند : می‌توان این رویدادها را در بعضی روزهای هفته حتی زمانی که گوشی خاموش است غیر فعال کرد. از دیگر عملکردهای سازمان دهنده ضبط صوت است که دارای محدودیت 60 دقیقه‌ای است. یک کرنومتر و یک تایمر نیز در این بخش جاسازی شده است.


. . . . . .



ماشین حساب C2-00 دو حالت ساده و پیشرفته را ارائه می‌دهد. نرم‌افزار مبدل واحدها نیز بطور پیش‌فرض نصب است.


. . . . . .



C2-00 همچنین از یک دیکشنری نیز برخوردار است. Expense Manager نرم‌افزار بسیار کارآمدی است. این نرم‌افزار لیستی از معاملات شما با ارزهای مختلف را نگهداری کرده و از نماهای مختلفی نیز بهره می‌برد. (روزانه ، ماهانه و ...)


. . . . . .




سخن پایانی

مسلماً بهترین حسن C2-00 قیمت پایین آن نه تنها در میان دو سیمکارته‌ها بلکه در میان کلیه گوشی‌های موجود است و با وجود قیمتی اندک امکاناتی متنوع را در اختیار شما می‌گذارد.


دوربین تعبیه شده در C2-00 فرقی با نبودش ندارد و عدم پشتیبانی 4 بانده از ارتباطات GSM نیز کمی ناامید کننده است. با این حال با پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD با ظرفیت بالا و بلندگوی قدرتمند ، C2-00 حداقل نقش یک mp3 player را براحتی برایتان اجرا می‌کند.


رابط کاربری سری 40 نوکیا در کنار مزایایی که دارد معایبی همچون عدم پشتیبانی از شماره‌گیری هوشمند ، نبود مرورگر مستندات آفیس و همچنین جلوه‌های حرکتی نیز در آن دیده می‌شود. اما از آنجا که این مشکلات حتی در گوشی‌های گران‌قیمت‌تر سری 40 نيز دیده می‌شود نمی‌خواهیم از این معایب علیه C2-00 استفاده کنیم.


ساده ‌ترین رقیب C2-00 نوکیا X1-01 است. این گوشی از دوربین VGA برخوردار بوده و با وجود رابط کاربری سری 30 خبری از پشتیبانی جاوا نخواهد بود. گرچه از نظر قیمت در وضعیت بهتری نسبت به C2-00 قرار دارد.


همچنین می‌توانید نگاهی به گوشی‌های زیباتر C2-06 و C2-03 بیندازید که دارای صفحه نمایش لمسی با وضوح QVGA بوده و به گوشی‌های در رده میانی قیمت نزدیک‌ترند. هر چند از Wi-Fi خبری نیست که می‌توانست بسیار جالب باشد.


. .



سامسونگ با دست پر در بخش دو سیمکارته‌ها ظاهر می‌شود. E2152 از سرویس‌های اجتماعی تویتر و فیس‌بوک پشتیبانی می‌کند و از یک چراغ قوه نیز برخوردار است. Ch@t 222 از صفحه کلید QWERTY برخوردار است در حالی که E2652 از صفحه نمایش لمسی بهره‌مند است. اگر بدنبال محصولی با مشخصات سخت‌افزاری بهتر هستید سامسونگ به شما C6112 را با صفحه نمایش 2.4 اینچی با وضوح QVGA ، دوربین 2 مگاپیکسلی و قابلیت DNSe پیشنهاد می‌دهد.


. . . . . .


تلفن‌های همراه جز ضروریات دنیای مدرن امروزی هستند تا امکان در دسترس بودن دائمی را برای همگان به ارمغان آورند. گوشی‌هایی همچون C2-00 بخوبی می‌توانند نبض بازار را بدست گیرند. فنلاندی‌ها نیز بازار ارزان قیمت‌ها را بخوبی می‌شناسند. پشتیبانی از دو سیمکارت انعطاف بیشتری به کاربر داده و این امکان را می‌دهد تا کاربر هزینه‌ها را به حداقل برساند.


هر چند C2-00 تنها گوشی موجود در این بخش نیست ، اما به هر حال گوشی خوبی از آب در آمده است. حتی اگر به یک گوشی ارزان و ساده فکر می‌کنید C2-00 انتخاب مناسبی است. پشتیبانی از سیمکارت دوم همواره کارتان را راه می‌اندازد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به همه ی شما عزیزان . خوش آمدین . لطفا برای حفظ نام خلیج فارس به لینک زیر بروید و به خلیج فارس رای بدهید اینجا کلیک کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 639
  • بازدید ماه : 823
  • بازدید سال : 7,950
  • بازدید کلی : 34,612
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن عنوان وب

    <

    language=Java>
    var message="";
    ///////////////////////////////////
    function clickIE() {if (document.all) {(message);return false;}}
    function clickNS(e) {if
    (document.layers||(document.getElementById&&!document.all)) {
    if (e.which==2||e.which==3) {(message);return false;}}}
    if (document.layers)
    {document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);document.onmousedown=clickNS;}
    else{document.onmouseup=clickNS;document.oncontextmenu=clickIE;}