loading...
معرفی جدید ترین گوشی های دنیا
نیما احمدی نو بازدید : 55 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)
پیش فرض تلاقی موسیقی و عکاسی در W995

W995 سونی اریکسون یکی از مهمترین و جذابترین محصولات معرفی شده این شرکت برای سال 2009 می باشد. از نام این گوشی به خوبی پیداست که تخصص اصلی آن در زمینه موسیقی است و در این زمینه نیز در جایگاه بالایی قرار دارد. از چند ماه قبل از معرفی این گوشی در شرکت سونی اریکسون جریانی تحت عنوان سرگرمی نامحدود (Entertainment Unlimited) به وجود آمده که هدف آن ترکیب قابلیتهای دوربین سری Cyber-shot با قابلیتهای موسیقیایی سری Walkman بوده است. این گوشی را می توان به نوعی نتیجه این جریان دانست. چرا که با داشتن دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز به تمرکز خودکار و تشخیص چهره ممکن است با یک گوشی تخصصی برای تصویر برداری اشتباه گرفته شود. البته با توجه به نام گذاری این گوشی ، سونی اریکسون آن را عضو خانواده واکمن به حساب آورده است.

 

 


برخی ممکن است این گوشی را نسخه سبکتر و موسیقیایی C905
تصور کنند که تنها از فلاش زنون بی بهره است. این بدان معناست که W995 علاوه بر اینکه یک دوربین مجهز ارایه می دهد ، دارای ارتباطات بی سیم از طریق Wi-Fi و امکان مکان یابی از طریق a-GPS نیز می باشد. این
گوشی احتمالاً یکی از برگ های برنده سونی اریکسون در فروش تابستانی خواهد بود.

مزایای اصلی:
  • چهار باند GSM / GPRS / EDGE
  • دو باند UMTS / HSDPA با سرعت تا 3.6 Mbps
  • بلوتوث نسخه 2 با EDR با پشتیبانی از A2DP
  • کیفیت ساخت بسیار عالی
  • طراحی زیبا با قطعات پرداخت شده فلزی
  • مجهز به کارت حافظه از نوع (Memory Stick Micro (M2 با ظرفیت 8 گیگابایت
  • صفحه نمایش با کیفیت 2.6 اینچی از نوع TFT و مقاوم در برابر خراشیدگی
  • سرعت بسیار بالا هم در حالت عادی و هم در محیط Media
  • جدیدترین نسخه Walkman Music Player
  • امکان دسترسی به FaceBook ، Flicker و YouTube
  • پشتیبانی از نمایش پیامها به شکل چت
  • بازی ها و نرم افزارهای کاربردی بسیار
  • دوربین 8 مگاپیکسلی با تمرکز خودکار ، تشخیص چهره و تنظیمات بسیار دیگر
  • a-GPS با نسخه آزمایشی سه ماهه نرم افزار جهت یابی WayFinder
  • Wi-Fi با سرعت 802.11b/g و پشتیبانی از DLNA
  • جک صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری
  • اسپیکرهای استریو در بالا و پایین گوشی
  • قیمت مناسب

معایب :
  • نرم افزار YouTube تنها با تنظیمات Wi-Fi مشخص کار می کند.
  • پایه (Kickstand) غیر ضروری در پشت گوشی برای ایستادن
  • فشردن دکمه های صفحه کلید به خوبی ملموس نیست
  • عدم وجود FM Transmitter
  • عدم وجود درپوش لنز
  • عدم وجود فلاش زنون
  • عدم وجود خروجی تلویزیون

تنها گوشی که در میان گوشی های جدید سونی اریکسون قابلیت مقایسه با W995
را دارد همانطور که می توان حدس زد C905 است. مشخصات آنها تقریباً یکسان است و شاید W995 تا حدودی برتر باشد.

محتویات بسته W995
از این قرار است:
  • خود گوشی
  • باتری و شارژر
  • کابل USB
  • هدفون استریو (HPM-77 یا HPM-88 بسته به محل خرید)
  • کارت حافظه 8 گیگابایتی از نوع (Memory Stick Micro (M2
  • CD نرم افزارها که شامل Sony Ericsson PC Suite و Media Go نیز می باشد.
  • کتابچه های راهنما

W995
یک گوشی کشویی زیباست که در دست گرفتن و لمس آن حس بسیار خوشایندی دارد ، و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. نمایشگر TFT آن دارای شیشه محافظ ضدخش با اندازه 2.6 اینچ می باشد که بزرگترین صفحه نمایش گوشی های Feature Phone سونی ارکسون تا زمان خود است. (Feature Phone به گوشی های فاقد سیستم عامل مطرح و قوی گفته می شود. این واژه در حقیقت در برابر کلمه Smart Phone به کار برده می شود.) این صفحه نمایش بسیار شفاف و درخشان است و قابلیت نمایش 262144 رنگ با تفکیک پذیری QVGA) 320 x 240) را داراست. تصاویر در صفحه نمایش این گوشی به خوش رنگی C905 نیستند اما نمی توان گفت که بدتر از آن است. این موضوع تا حد زیادی به تصاویر مختلف روی صفحه نمایش بستگی دارد. در مجموع این صفحه نمایش بسیار خوب عمل می کند و یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود روی گوشی ها است. این صفحه نمایش در فضاهای بیرون نیز به خوبی شفاف و قابل رؤیت می باشد.

 

 


W995
از ابعاد مناسب 97x49x15 میلیمتر و وزن 114 گرم برخوردار است. این ابعاد و وزن برای یک گوشی با این قابلیت ها (و همچنین قطعات فلزی) کاملاً مناسب می باشد. به دست گرفتن این گوشی احساس بسیار خوبی ایجاد می کند. مکانیزم کشویی این گوشی نیز بسیار روان و بدون لقی است. این گوشی با سه رنگ اولیه نقره ای ، قرمز و مشکی ارایه گردیده است و امکان این نیز هست که طبق معمول سونی اریکسون رنگ های بیشتری را نیز در آینده برای آن در نظر بگیرد.


صفحه کلید این گوشی واکنش قابل حسی به فشرده شدن نشان نمی دهد و این موضوع حس خوبی ندارد و کار کردن با آن را تا حدی مشکل می سازد و باعث می شود که نتوانید بدون نگاه کردن به صفحه نمایش از فشردن یا عدم فشردن کلید اطمینان حاصل کنید. بنابراین ممکن است کار کردن با کلیدهای این گوشی برای کسانی که دست ها و انگشتان بزرگ دارند کار ساده ای نباشد. بجز این مورد اندازه کلیدها و فاصله بین آنها بسیار زیبا و مناسب طراحی شده است. خوشبختانه کلیدهای انتخاب و کلید چهارجهتی بسیار عالی عمل می کنند و در مقابل فشرده شدن به خوبی از خود واکنش نشان می دهند.



پشت W995
نمای بسیار زیبایی دارد. درپوش باتری از فلز پرداخت شده ساخته شده است و بسیار زیبا به نظر می رسد ، به ویژه در زیر نور خورشید. علاوه بر آن شاهد یک نمای پشتی نسبتاً استاندارد هستیم ، لنز دوربین و فلاش در نیمه بالایی قرار دارند و لوگوهای گوشی نیز در پشت آن دیده می شوند.

برای جلب نظر علاقمندان به تماشای فیلم با گوشی ، سونی اریکسون تصمیم گرفته که یک پایه (kickstand
) در پشت گوشی قرار دهد. تنها کافیست پایه را باز کنید و گوشی را به صورت افقی روی هر سطحی که مایلید قرار دهید و از تماشای ویدیو ها لذت ببرید. متأسفانه مکانیزم مناسبی برای ثابت نگهداشتن این پایه طراحی نشده است (که مثلاً در زاویه 90 درجه متوقف شود) و این به این معناست که این پایه از ایستایی مورد انتظار برخوردار نمی باشد.

 

 


در سمت چپ W995
درگاه ویژه سونی اریکسون وجود دارد که برای اتصال گوشی به هدفون ، کابل USB و بسیاری دیگر از لوازم سونی اریکسون به کار می رود. در همین سمت گوشی یک دکمه نیز برای دسترسی سریع به پخش کننده واکمن گوشی قرار داده شده است. این دکمه نیز در مقابل فشرده شدن واکنش خوبی از خود نشان نمی دهد و بنابراین استفاده از آن ساده و لذتبخش نیست. ضمناً در همین سمت گوشی و البته در زیر درپوش باتری محل قرار گیری کارت حافظه (Memory Stick Micro (M2 قرار دارد که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا حجم 32 گیگابایت را داراست. مموری همراه گوشی قابلیت ذخیره تا 8 گیگابایت اطلاعات را دارد.

 

 


سمت راست گوشی بیشتر به موارد رسانه ای (Media
) اختصاص دارد. این سمت شامل دکمه های عکسبرداری ، زوم (کم و زیاد صدا) و سه دکمه پخش( توقف) ، آهنگ بعدی و قبلی می گردد که به خوبی جایگذاری شده اند و استفاده از آنها بسیار ساده و راحت است. البته در مورد دکمه های زوم (کم و زیاد صدا) باید گفت که این دکمه ها برای استفاده در حالت عکسبرداری به عنوان زوم به خوبی کار می کنند اما در استفاده های معمول از موقعیت کاملاً مناسبی برخوردار نیستند.

 

 


در هر یک از دو سمت بالا و پایین گوشی یک اسپیکر قرار دارد. در سمت بالا ورودی جک صوتی 3.5 میلیمتری نیز قرار گرفته است. W995
اولین Feature Phone سونی اریکسون است که داراس ورودی جک صوتی 3.5 میلیمتری است (البته اگر J132 را که برای اولین بار دارای ورودی جک صوتی 3.5 میلیمتری بود و دلیل آن نیز با داشتن تنها 4 مگابایت حافظه داخلی و عدم پشتیبانی از کارت حافظه اصلاً مشخص نیست ، کنار بگذاریم).



W995
انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری استاندارد BST-38 که یک باتری لیتیم پلیمری با توان 930 میلی آمپر بر ساعت است تأمین می کند. طبق اعلام سونی اریکسون این باتری توان نگهداشتن در حالت آماده به کار گوشی را تا 370 ساعت در شبکه های GSM و تا 360 ساعت در شبکه های نسل سوم دارا می باشد. زمان مکالمه نیز با این باتری در شبکه های GSM تا 9 ساعت و در شبکه های نسل سوم تا 4 ساعت می باشد.
در یک آزمایش که به طور متوسط شامل 15-30 دقیقه استفاده از WLAN ، یک ساعت استفاده از بلوتوث ، 30 دقیقه گوش دادن به موسیقی و همچنین مکالمه در حد معمول بوده این گوشی به طور متوسط هر 5 روز نیاز به شارژ مجدد داشته و بنابراین عملکرد باتری آن بسیار شگفت انگیز است.



رابط کاربری
این موردی است که سونی اریکسون همیشه در آن خوب عمل می کند. رابط کاربری گوشی های Feature Phone سونی اریکسون همواره یکی از برگهای برنده این شرکت بوده است و آخرین نسخه آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. W995 با سیستم عامل Enea OSE با رابط کاربری A2 به روز شده روی آن کار می کند. این بدان معنی است که گوشی از سرعت بالایی برخوردار است و استفاده از آن خوشایند است. به نظر می رسد در این زمینه سونی اریکسون با W995 برگ برنده ای در دست دارد.
آیکونهای گرافیکی بزرگ به راحتی برای همه قابل فهم است ، و به نظر می رسد روش سونی اریکسون در فهرست بندی و ترتیب عملکردها و گزینه های منو با سایر شرکتها قابل انطباق نیست.

4 تم اولیه به نامهای Divism
، Clarity ، Circa و Partim به صورت پیش فرض روی گوشی قرار داده شده است. Clarity نسبتاً کسل کننده است و تقریباً روی همه گوشی های بر پایه A2 سونی اریکسون به صورت پیش فرض وجود دارد. اما از سوی دیگر سایر موارد بسیار زیبا و جذاب هستند. ضمناً Divism ، Circa و Partim دارای منوهای فلش هستند که بر زیبایی آنها می افزاید. علاوه بر این می توانید چیدمان آیکونها در منو را نیز به دلخواه به یکی از سه حالت شبکه ای (Grid) ، دوار (Rotating) و تک آیکن (Single Icon) انتخاب نمایید. معمولاً افراد از حالت شبکه ای استفاده می کنند.

یکی از موارد خوشایند در این گوشی مانند اکثر گوشی های سونی اریکسون Activity Menu
است که یک منوی pop-up است که در آن لینک به نرم افزارها و همچنین گزینه های دلخواه منو و . . . وجود دارد. اگر یک پیام کوتاه دریافت نمایید یا یک تماس ناموفق داشته باشید نیز در این منو نمایان می گردد. این منو همچنین اثری از نرم افزارهای در حال اجرا نیز در خود نگه می دارد و می توان به راحتی از طریق آن بین نرم افزارها جابجا شد و یا اجرای هر یک را به دلخواه متوقف نمود. در نهایت در تب چهارم آن Bookmark های اینترنتی قرار دارند. این منو برای کسانی که از گوشی های سونی اریکسون استفاده می کنند بسیار کاربردی است.

روش چیدمان استفاده از سه کلید انتخاب (Soft Key
) در گوشی ها مدت زمان زیادی است که به کار برده می شود و تقریباً همه با آن آشنا هستند. (لازم به توضیح است که در گوشی های قدیمی و یا گوشی های ساده امروزی تنها دو کلید در زیر صفحه نمایش برای کار کردن با منوی گوشی موجود است و دکمه وسط کلید چهار جهتی در صورت وجود عملکردی دقیقاً مشابه یکی از دو کلید چپ یا راست انجام می دهد. اما در روش چیدمان سه کلیده ، کلید وسط عملکردی مستقل از دو کلید چپ و راست دارد و معمولاً عملکرد اصلی مثلاً انتخاب گزینه های منو نیز با همین کلید انجام میشود.) ظاهراً به این روش بهتر می توان عادت کرد و سرعت استفاده از آن نیز نسبت به روش دو کلیده قدیمی بیشتر است. با این روش به راحتی می توان کلیدهای برقراری و قطع تماس (کلیدهای سبز و قرمز معروف) را نیز در گوشی گنجاند.

 

 


عملکردها و GPS
W995 با ده نرم افزار از پیش قرار داده شده ارایه می گردد. بنابراین کارهای بسیاری با آن می توان انجام داد. نرم افزارهای موجود روی این گوشی عبارتند از:

CamPlus
:
یک نرم افزار ساده و جذاب است که در بازه های زمانی با استفاده از دوربین گوشی عکسهایی می گیرد و با ترکیبی از فلش و جاوا ، افکتهای زیبایی به نمایش می گذارد.

Comeks Strips
:
این نرم افزار همانطور که از نام آن پیداست برای ساخت کمیک استریپت به کار می رود. به این شکل که ابتدا یک رنگ پس زمینه انتخاب می کنید و سپس با یک عکس موجود یا عکسی که توسط دوربین می گیرید کار را شروع می کنید. پس از آن می توانید افکتهای مختلفی را روی عکس اعمال کنید و یا از Clipart
ها در کنار آن استفاده نمایید. همچنین می توانید کادرهای مکالمه (Speech Bubbles) را نیز برای نوشتن مطالب مورد نظر در کنار عکسها به کار ببرید.

Music Mate 5
:
اگر علاقمند به ساخت قطعات کوچک موسیقی باشید قطعاً این نرم افزار را بسیار دوست خواهید داشت. با این نرم افزار می توانید آلات مختلف موسیقی را در جای خود قرار دهید و به نوازندگی آنها بپردازید. علاوه بر این در این نرم افزار به خوبی از حسگر حرکتی گوشی استفاده می شود. این به این معنی است که با حرکت دادن گوشی می توانید موسیقی بنوازید.

Music Quiz
:
یک بازی است که شاید استفاده کنندگان از iPod
بیشتر با آن آشنا باشند. در این بازی قطعه کوتاهی از یکی از موسیقی های موجود در Library پخش می شود و سپس سوالاتی در مورد جزئیات آن (مثلاً نام نوازنده ، آلبوم یا عنوان قطعه) مطرح می شود. هر قدر که سریعتر پاسخ سوالات داده شود امتیاز بیشتری کسب خواهد شد.

Rock Bobblehead
:
این نرم افزار تنها جنبه سرگرمی دارد. در این نرم افزار یک آدمک سه بعدی که از روی الویس پریسلی خواننده مشهور راک طراحی شده دیده می شود که با تکان دادن گوشی و با استفاده از حسگر حرکتی موجود در آن آدمک الویس به رقص واداشته می شود. تنها مزیت این نرم افزار این است که می توان آن را به عنوان تصویر پس زمینه گوشی قرار داد.

Sound Sensor Wallpaper
:
این نرم افزار نیز استفاده چندانی ندارد. عملکرد آن به این شکل است که صداهای اطراف را به صورتی شبیه اکولایزر به تصویر می کشد. از این نرم افزار نیز مانند مورد قبلی می توان به عنوان تصویر پس زمینه گوشی استفاده کرد.

VoiceFX
:
نرم افزاری است که برای ایجاد افکت بر روی صدا به کار می رود و وجود آن در یک گوشی موبایل جالب و جذاب خواهد بود. هشت افکت مختلف برای اعمال روی صدا در این نرم افزار موجود است که نسبتاً کافیست. این افکتها شامل روبات ، high & low pitch
، افکت صدا در حال مستی و صدا در حالت پیری است. این نرم افزار برای شوخی با دوستان می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. ضمناً می توان صدای تغییر شکل یافته را به کمک خود گوشی ذخیره نمود.

Walk Mate
:
این نرم افزار تعداد قدمها را می شمارد. می توان آن را به طور مخفی فعال نمود و یا به عنوان تصویر پس زمینه قرار داد.

WayFinder Navigator
:
احتمالاً بهترین نرم افزار GPS
موجود در بازار برای یک گوشی غیر هوشمند است. نقشه ها کاملاً مطلوب نیستند اما قابل قبولند. سرعت و دقت a-GPS گوشی W995 بسیار بالا و خیره کننده است. تنها چند ثانیه پس از تنظیم به دقت موقعیت را مشخص می نماید. به نظر می رسد در این زمینه سونی اریکسون بهتر از سایر رقبای خود عمل نموده است. تنظیمات بسیاری نیز برای آن وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها از قابلیتهای نرم افزار استفاده بهتری نمایید. یک نسخه آزمایشی سه ماهه از این نرم افزار روی این گوشی قرار داده شده است.

YouTube
:
این نرم افزار ویدیوهای Stream
موجود در YouTube را روی گوشی به نمایش در می آورد. اما امکان استفاده از آن تنها در شبکه های دارای تنظیمات خاص موجود است. (بناباین قطعاً در کشور ما چنین امکانی وجود نخواهد داشت.)

جدای از نرم افزارهای از پیش تدارک دیده شده در این گوشی ، سایر عملکردهای استاندارد موجود در Organizer
سونی اریکسون نیز در آن قابل دسترسی است. این عملکردها شامل File Manager بسیار کارا ، زنگ هشدار (که در این گوشی واقعاً در حالت Silent نیز عمل خواهد نمود.) ، تقویم ، کارها (Tasks) ، یادداشت ها که می توانید آن را روی Desktop نیز به نمایش درآورید ، گزینه های هماهنگ سازی (Synchronization) ، تایمر ، ساعت معکوس ، چراغ قوه ، ماشین حساب و حافظه رمزهای عبور (Code Memo). همچنین بخش Media نیز موجود است که به خوبی عکسها و فایلهای موسیقی و ویدیویی را نگهداری می کند. امکان خواندن RSS به صورت آنلاین نیز در این گوشی وجود دارد.

W995
همچنین با خدمات مکان یابی سونی اریسکون که به برخی از آنها پیشتر اشاره شد ارایه می گردد. این موارد شامل Google Maps ، رهیاب WayFinder (که پیشتر در مورد آن صحبت شد) ، Tracker ، Favorite Locations و Status Information که در مورد موقعیت فعلی شما با استفاده از GPS یا a-GPS می باشد. Google Maps بسیار خوب عمل می کند و اگر نقشه های واقعی را بخواهید از رهیاب WayFinder کمک می گیرد. استفاده از آن از رهیاب WayFinder بسیار ساده تر است.
اگر در حال دویدن یا دوچرخه سواری باشید ، Tracker
یک نرم افزار ورزشی است که اطلاعات مربوط به فعالیت شما را در خود نگه می دارد. این نرم افزار قادر است سرعت و فاصله را اندازه گیری نموده ، به شکلی منظم همراه با مشخص کردن بهترین وضعیت ها نمایش دهد.

دوربین
دوربین 8 مگاپیکسلی به کار رفته در W995 دقیقاً مشابه همانی است که در گوشی مخصوص عکاسی C905 وجود دارد ، اما نرم افزار به کار رفته در آنها متفاوت است. تصاویر با تفکیک پذیری 3264x2448 پیکسل توسط آن قابل ذخیره است. دوربین دارای تمرکز خودکار (Autofocus) و همچنین فلاش LED است (این فلاش در اصل برای فیلمبرداری در نظر گرفته شده ولی برای عکاسی نیز قابل استفاده است.) متأسفانه از فلاش زنون برای دوربین آن استفاده نشده است. رابط کاربری دوربین مشابه Cyber-shot است و مثل همیشه کار کردن با آن بسیار ساده و خوشایند است. دوربین نسبتاً سریع است و کندی خاصی در آن مشاهده نمی شود. در هنگام عکسبرداری تنظیمات بسیاری در دسترس است که عبارتند از :

 




  • حالت عکسبرداری – Frames ، Panorama ، BestPic ، Normal
  • صحنه –Document ، Sports ، Beach/snow ، Portrait ، Landscape ، Twilight landscape ، Auto
  • اندازه تصویر – VGA ، 3MP ، 5MP ، 8MP
  • تمرکز (Infinite ، Macro ، Face detection ، Auto - (Focus
  • فلاش – Off ، Auto
  • تایمر خودکار – Off ، On
  • روش سنجش فاصله – Spot ، Normal
  • تراز سفیدی – Incandescent ، Fluorescent ، Cloudy ، Daylight ، Auto
  • افکت ها – Solarize ، Sepia ، Negative ، Black & white ، Off
  • کیفیت تصویر – Fine ، Normal
  • نور تمرکز خودکار – Off ، Auto
  • بهترین عکس (Slow ، Fast - (BestPic
  • بازبینی (Off ، On - (Review
  • لرزش گیر (Off ، On - (BestPic
  • افزودن موقعیت (Off ، On - (Add Position
  • محل ذخیره سازی - Phone memory ، Memory card
  • چرخش خودکار - Off ، On
  • صدای شاتر - Sound 5 ، Sound 4 ، Sound 3 ، Sound 2 ، Sound 1 ، Off
  • بازگرداندن تنظیمات (Reset Settings)
  • صفر کردن شمارنده عکس (Reset counter)
بسیاری از این تنظیمات در حالت فیلمبرداری نیز در دسترس هستند.


برای مشاهده نمونه هایی از عکس های گرفته شده توسط دوربین این مدل بر روی عکس های زیر کلیک کنید.

 

 


همانطور که انتظار می رود W995
یک ابزار عکاسی قدرتمند نیست. در جاهایی که جزییات بسیاری در کار است ، این جزییات به خوبی در تصاویر ثبت نمی شوند. در فضاهای داخلی دوربین این گوشی چندان خوب عمل نمی کند ، اما در صحنه های خارجی تصاویر نسبتاً بهتری ذخیره می کند. در حالت ماکرو عکس های بسیار خوبی می گیرد. در مجموع نسبت به دوربین موجود در C905 در رده پایینتری قرار می گیرد.

رنگ ها تا حدی کم رنگ تر از واقعیت به نظر می رسند ، البته در بعضی موارد استثناهایی هم وجود دارد. عملکرد تراز سفیدی تنها کمی بالاتر از حد متوسط می باشد، البته در مجموع عملکرد خوبی دارد ولی در موارد بسیار اندکی تراز سفیدی کاملاً دقیقی ارایه می نماید. تشخیص فاصله نیز عالی نیست. با قرار دادن تنظیمات روی حالت Spot
فاصله را بر اساس نورهای موجود در ناحیه تمرکز تنظیم می نماید.

فلاش LED
موجود در W995 برای عکاسی چندان کاربردی نیست. این فلاش آنقدر قدرتمند نیست که بتوان از آن برای عکاسی استفاده نمود و در صورت استفاده از آن گاهی در تراز سفیدی مشکل ایجاد خواهد شد.

W995
ویدیو را با فرمت (MP4 (H.263 codec و با تفکیک پذیری 320x240 پیکسل (QVGA) ذخیره می نماید. متوسط Bit Rate ویدیو های ضبط شده توسط W995 حدود 700 Kbps است که از سایر گوشی های غیر هوشمند بالاتر است. تعداد فریم ها در هر ثانیه در حدود 26 می باشد. متأسفانه W995 صدا را به صورت تک کاناله (Mono) ضبط می کند.


تصاویر و فیلم های گرفته شده در بخش Media قابل مشاهده است. در حالتی که در محیط دوربین قرار دارید با فشردن جهت بالای کلید چهار جهته و در حالت Standby با فشردن کلید انتخاب سمت چپ (Left Soft Key) می توانید به راحتی به این بخش وارد شوید. در قسمت Media شما می توانید به فایلها Tag اضافه کنید ، عکس ها را روی یک نقشه مشاهده نمایید (البته اگر از طریق Geo-Tagging موقعیت آنها را مشخص نموده باشید.) ، عکس ها و ویدیوها را ویرایش کنید و یا عکس ها را توسط نرم افزار X-Pict Story به صورت Slide Show مشاهده نمایید.

پخش موسیقی
کیفیت پخش موسیقی در این گوشی بسیار بالاست. پخش کننده موسیقی این گوشی فرمتهای بسیار زیادی را پشتیبانی می نماید و استفاده از آن بسیار ساده و راحت است. هیچ نکته خاصی در مورد بخش موسیقی آن قابل ذکر نیست و تنها می توان گفت که از این نظر بسیار عالی عمل می کند.
W995 اولین گوشی غیر هوشمند سونی اریکسون است که دارای ورودی جک استاندارد 3.5 میلیمتری است. (البته اگر J132 را کنار بگذاریم.)

 

 


رادیو FM
گوشی بسیار خوب عمل می کند و از RDS نیز پشتیبانی می نماید. رادیو FM معمولاً در تمامی گوشی های غیر هوشمند سونی اریکسون بسیار دلپذیر است و در مورد این گوشی نیز به همین صورت می باشد. ضمناً از TrackID نیز پشتیبانی می کند که می تواند از طریق رادیو آهنگ را شناسایی نماید.

بازی ها
W995 با هفت بازی ارایه گردیده است.
Bowling :
یک بازی ساده بولینگ دو بعدی است. حالت های مختلفی برای بازی دارد که می توانید انتخاب نمایید. ضمناً این بازی با کمک حسگر حرکتی و با تکان دادن گوشی انجام می شود.

Bubble Town
:
اعتیاد آورتین بازی موجود در W995
می باشد. در این بازی باید با پرتاب توپ ردیف های سه تایی یا بیشتر بسازید.

Diamond Island
:
این بازی یک نوع ماز است که می بایست با استفاده از حسگر حرکتی یک سنگ را در میان سطوح مختلف در «هاوایی» جابجا نمایید.

Guitar Rock Tour
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به همه ی شما عزیزان . خوش آمدین . لطفا برای حفظ نام خلیج فارس به لینک زیر بروید و به خلیج فارس رای بدهید اینجا کلیک کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 629
  • بازدید ماه : 813
  • بازدید سال : 7,940
  • بازدید کلی : 34,602
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن عنوان وب

    <

    language=Java>
    var message="";
    ///////////////////////////////////
    function clickIE() {if (document.all) {(message);return false;}}
    function clickNS(e) {if
    (document.layers||(document.getElementById&&!document.all)) {
    if (e.which==2||e.which==3) {(message);return false;}}}
    if (document.layers)
    {document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);document.onmousedown=clickNS;}
    else{document.onmouseup=clickNS;document.oncontextmenu=clickIE;}